Kyllä on vuorokausirytmi ihan päin mäntyä tällä tytöllä. Kuudelta aamulla pääsin nukkumaan ja yhden maissa heräsin siihen kun puhelin soi. Muuten olisinkin varmaan nukkunut iltaan saakka. En tiedä mikä päähänpistos minut ajoi eilen autonrattiin ystäviä kuskailemaan, mutta siihen sitä kuitenkin päädyttiin. Eipä siinä mitään, ilta oli ihan passeli. Tuttuja oli baarissa niin paljon, että päätä huimasi ja vesilinjalla pysyneenä minulle jäi mahdollisuus naureskella sille kuinka typeriä ihmisistä voikaan tulla ollessaan lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena.
   Ainut mikä jäi harmittamaan on se etten saanut pistettyä kuin minuutin verran tanssijalalla koreasti. Lattia oli nimittäin aivan täpötäysi ja lämpötilalukemat noin 40 asteen hujakoilla, joten sinne änkeäminen olisi tuskin ollut mikään erityisen nautittava kokemus. Tarvin tanssiessani tilaa, huuuuurrrjasti tilaa, koska en osaa nytkyttää paikallani ja keikuttaa vain söpösti vähän lannetta. Tanssin tulee vapauttaa ja liikuttaa, joten moinen nyhjääminen sotii täysin sitä tosiseikkaa vastaan.
   Tanssimisen sijaan minulle jäi siis aikaa kaikkeen muuhun, kuten miesjahtiin ystäväni puolesta. Harmi vain, että koko hemmetin paikasta ei löytynyt ainuttakaan herrasmiestä joka olisi yltänyt hänen standardeihinsa. No, miksi tyytyä johonkin jos voi saada parempaa. Ainut huono puoli miesten tiirailemisessa ystävälle on se, että näyttää silti kun etsisiskelisi itselleen epätoivoisesti seuraa. Luultavasti juuri tämän vuoksi minulle sateli varsin houkuttelivia iskurepliikkejä vähintään yli 35-vuotiailta keskivartaloalueelta hieman turvonneilta karvaturrikasvoisilta naiselliset vaistoni (juosta karkuun) herättäviltä viehättäviltä nallekarhuilta. Olen ilmeisesti katsonut liikaa Amorin apulaista, sillä yleisin vastaukseni oli "Minä olen varattu, mutta voin kyllä auttaa sua löytämään jotain viehättävää naisseuraa". Mikä siinä on, että parittamishaluni ovat niin korkeat! Ehkä se johtuu siitä, että haluan ripotella hunningolla olevaan maailmaamme hieman rakkauden kauniita siemeniä. Hihii.

Nyt minä olen ahkera, levitän ulos viltin ja otan ruotsin kirjan kauniiseen käteeni!

-Sun is shining and I feel alive-