Mulla on kylmä, nenä on tukossa ja vuotaa samaan aikaan, yskittää, pyörryttää ja väsyttää. Muuten olo on toki mitä mainioin. Näin viime yönä unta, että olin merellä purjehtimassa remuisan miesporukan mukana, ja olin mielettömässä flunssassa. Kenelläkään ei ollut nenäliinaa olin lähellä tukehtua räkääni, ja miehistä se oli jollakin todella kieroutuneella tavalla huvittavaa. Heräsin siihen, kun tuntui etten enää saanut happea. Sillä hetkellä sisälläni soi ylistyslaulu, kun muistin sängyllä vieressäni olevan nenäliinapaketin.
   Mutta se riittää räkäjutuista tältä erää. Olin eilen illalla todella mahtavalla tuulella, kiitos uuden ystäväiseni, jonka kanssa jutellessa ei voi olla hymyilemättä lakkaamatta. Osaksi hänen takiaan pääsin nukkumaankin vasta yhden jälkeen, että kiitoksia vain aurinkoinen! Nyt kuuntelen Sunrise Avenueta ja on oikeasti melkoisen hyvä mieli suhteutettuna fyysiseen kuntooni. Tällä laulajalla on melkoisen mahtava ääni. Sellainen joka iskee ja lujaa.
   Tänään voisin siivota vinttini ja vaatekaappini. Tiedän vain jo etukäteen, että kaappini siivoaminen päätyy aina siihen, että alan sovittelemaan kaikkea nättiä, ja minulle tulee kauhea hinku vetää ne päälleni, ja lähteä baanalle. Mutta ei ei, tänään en suo itselleni humputteluiltaa! Tämä tulee olemaan ensimmäinen lauantai-ilta pariin kuukauteen, jolloin olen päättänyt istua vain pienellä persustallani sohvalla. Suunnitelma on täydellisen tylsä ja masentava.

Heissulivei.