Nukuin viime yönä ehkä hurjat 3 tuntia, koska sain unta vasta joskus aamuyön tunteina, ja jouduin nousta aikaisin lähteäkseni kirkolle hoitamaan asioita. Kun pääsin takaisin kotiin kiipesin portaat vintille, ja sängylle kaaduttuani liuin unimaailmaan lähes samantien. Kerron nämä pohjatiedot siksi, että voisin laittaa näkemäni oudon uneni sairaan mielikuvituksen sijaan edes vähän yliväsymyksen piikkiin.

Unessani menin myös vintille tarkoituksenani ottaa päiväunet. Kömmin peiton alle, huokaisin syvään ja rentouduin...Yhtäkkiä tunsin käden olkapäälläni ja käännyin. "Mitä HELVETTIÄ!?", huusin. Vieressäni makasi mies ilman paitaa. Ensijärkytyksestäni toivuttuani tajusin miehen olevan mailikaverini. Pomppasin ylös sängystä ja aloin tenttaamaan häntä siitä miksi hemmetissä hän makoilee mun kodissa, mun sängyssä. Hän kertoi rauhallisesti tulleensa katsomaan minua, ja ihmetteli miksi panikoin. Sitten hän ehdotti:

-Eiköhän nyt ruveta puuhiin, kun oon tänne asti matkustanut?

Olin niin hämmentynyt koko tilanteesta ja miehen käytöksestä, että en voinut kuin tuijottaa häntä epäuskoisesti ja änkyttää jotain epämääräistä. Tilanteesta huolimatta en osannut ajatella muuta kuin sitä , että miten saisin miehen lähtemään loukkaamatta hänen tunteitaan. Empatiavarastot tyhjenivät kyllä melkoisella paineella sillä sekunnilla kun mies tarrasi kiinni mun rintoihin. Hermostuin täysin, ja aloin kiljumaan:

-Mitä sä luulet tekeväs! En oo sua tänne kutsut. Etkö sä iso mies jo ymmärrä että et sä voi tuollalailla vaan tunkeutua toisten kotiin puristelemaan puolituttujen rintoja! Ootko sä jotenkin vajaa vai mikä ihme sun ongelma on?

Mies suivaantui puheistani ilmeisesti melkoisen pahasti sillä hän juoksi ikkunalle, avasi sen, ja laski housunsa kinttuihin ja huusi

 -Sitten saatana kusen teidän omenapuuhun, buahaha!

Hetken päästä ulkoa kuuluu veljeni Villen kiroaminen ja huuto...

 -MITÄ VITTUA!? JOKU RUMA, ALASTON ÄIJÄ KUSEE MUN PÄÄLLE!

Sitten mies kaappasi meidän kissan ikkunalaudalta, veti sängyn alta moottorisahan, käynnisti sen ja uhkasi tehdä kissastamme "muhennosta". Potkaisin miestä munille, ja hän paiskasi mut seinään. Multa irtosi kaksi hammasta, jotka sylkäisin verisinä kämmenelleni. Kauhuissani aloin kirkua  "Meen hakee iskän apuun, varokin!" samalla kun mies nauroi pirullisesti ja roikutti kissaa hännästä moottorisaha toiseessa kädessä.

Sitten heräsin.

Tsihhi. En oo sekaisin! Mun alitajunta on :D